Private Label Conference 2019

New packaging labeling requirements

Petr Bobrovsky, Executive Director, Association of Perfumery, Cosmetics, Household Chemicals and Hygiene of Russia

 
 
 
 

Private Label: trends, growth dynamics in categories, purchasing behavior

Natalya Glukh - Director of Customer Relations Sales and Customer Service, Consumer Panel Research, GFK Rus

 

Session: Healthy trend development in Private label

Maxim Borovikov - Head of the RBC Market Research Group. Among the guests: Taste of Villas, Alphabet of Taste, AUCHAN

Долгое время товары под собственной торговой маркой сетей позиционировались как наиболее дешевые и приобретались только россиянами с низким уровнем доходов, однако кризис и усердная работа производителей и ритейлеров изменили социально-демографическую структуру потребления СТМ. Многие сети развивают СТМ в среднем и высоком ценовом сегменте, позиционируя такие продукты как полноценный бренд. С другой стороны, согласно результатам опросов, проведенных РБК Исследования рынков в январе 2019 года, 65% россиян обращают внимание на состав продуктов и стараются наиболее полезные, еще 17% уверены в том, что приобретают только полезные продукты. Возможно ли совмещение тренда на рост правильного питания и рост сегмента СТМ?

Current cases in the field of protection of corporate identity in private labels

Vyacheslav Rybchak, Partner, Gorodissky & Partners Law Firm

Current cases in the field of protection of corporate identity in private labels

Ilya Goryachev, Senior Lawyer, Gorodissky & Partners Law Firm

Forecasts of the development of food / nonfood categories in STM

Philip Klevtsov, head of retailers team, Nielsen Russia

Prospects for regulatory and legislative regulation of the Private Label

Sergey Belyakov, Chairman of the Presidium of the Association of Retail Companies

 “Your Private label. From product to brand »

Yulia Prokhorova, General Director and Founder of Lorizhin Naturel LLC and PBG Branding Studio

A full list of speakers and conference timing will be added a month before the event.

The program may be change

Participation in The Conference

 

To participate you need a badge on IPLS category DELEGAT

The cost of badge DELEGAT (visiting IPLS and Retail Hub and also specialized exhibition of organic and environmental goods Healthy in Store is included).

  • The cost from 1 January 2019 - 6000 rub.